×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

📝پیام تبریک امام جمعه وفرماندار شهرستان نیمروز به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

حجه الاسلام اشرفیان امام جمعه و محمد علی قهرمانی فرماندار شهرستان نیمروز با صدور پیامی مشترک روز جمهوری اسلامی را تبریک گفتند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ
انقلاب اسلامی، نتیجه اراده مردم برای تغییر مسیر کشور به سوی تعالی ، پیشرفت و تکریم جایگاه و منزلت یکایک ایرانیان بود.

۱۲ فروردین ماه، روز تصمیم ملّی برای استقرار مردم سالاری است و به عنوان روز تحقق عینی “استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و به فرمایش مقام معظم رهبری( مدظله العالی) جز مهمترین و پربرکت ترین و تعیین کننده ترین روزهای تاریخ کشورمان محسوب می شود.
تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) و حمایت بیش از ۹۸ درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی سبب شد تا حکومتی مبتنی بر آرای مردم، چرخش نخبگان و با رویکرد افزایش سطح کارآمدی و مشروعیت نظام به وجود آید.

برگزاری انتخابات مکرر در چهار دهه گذشته هم کوششی در امتداد این مسیر بوده و نظام جمهوری اسلامی در آینده نیز با اتکاء به همین ظرفیت و دیگر اصول مترقی قانون اساسی به عنوان میثاق ملی ما ایرانیان گام بر خواهد داشت.
امسال نیز که بهار طبیعت را با امید به ریشه کنی بیماری منحوس کرونا آغاز کرده ایم، امیدواریم با همراهی و مشارکت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، شاهد انتخاباتی با شکوه و دشمن شکن باشیم و در ادامه با تکیه بر جوانان خلاق، بهره گیری از توانمندی داخلی و تلاش مستمر گامی موثر در جهت تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها) که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است برداریم.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام این نهضت مردمی، این یوم الله فرخنده را به تمام مردم سرافراز شهرستان نیمروز، تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن اعلام تجدید بیعت با رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله‌العالی) بر حفظ وحدت، همدلی و مشارکت فعال در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی؛ به ویژه در سالی که انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را پیش رو داریم تأکید می‌کنیم.

مجتبی اشرفیان
امام جمعه شهرستان نیمروز
محمد علی قهرمانی
فرماندار شهرستان نیمروز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.